ניהול מוניטין לנהגי אוטובוס

ניהול מוניטין לנהגי אוטובוס

לא פשוט להיות היום נהג אוטובוס. בין הנהגים כאלה ששם נקשר באזכורים שליליים. אלה מכתימים את העוסקים בענף ו/או פוגעים בשמם הטוב.

פעם נהג אוטובוס היה מקצוע מכובד הרי שהיום נהגי אוטובוסים מוזכרים לא פעם בהקשרים שליליים. חלק מהם נזקק לשירות של ניהול מוניטין כדי להסיר ביקורות רעות, כתבות שליליות, פסקי דין ואייטמים לא נעימים.

ניהול מוניטין לנהגי אוטובוס.

ניהול מוניטין לנהגים

במסגרת השירות שלנו של ניהול מוניטין באינטרנט אנו עוזרים לכל מי שזקוק לעזרה של בניית תדמית חיובית ומחיקת תדמית שלילית. אם אתם נהגי אוטובוס ומשום מה נקלעתם לסערה תקשורתית, לביקורות רעות באינטרנט, לסרטונים מביכים בגוגל או לכתבות חדשותיות שגורמות לכם נזק. ניתן לשקם את התדמית.

יש דרכים להתמודד עם המידע השלילי. קיימת אפשרות להסיר תוצאות שליליות. לפחות בחלק מהמקרים.

לקבלת ייעוץ, עזרה ותמיכה צרו קשר.

אלימות כנגד נהגי אוטובוסים

תופעה שכיחה היא אליפות כנגד נהגי אוטובוסים ובתקשורת תמצאו על כך מידע נרחב. לא פעם נוסעים היכו/התקיפו נהגי אוטובוסים וסיכנו את חייהם של הנוסעים ושל הנהגים.

תופעה זו קיימת בישראל ומוכרת גם בעולם. רוב התקיפות כנגד נהגים מילוליות אך במקרים קיצוניים האלימות הופכת לפיזית.

על פי נתונים של חברת אגד בשנת 2018 הותקפו 9 נהגי אוטובוס. שנה לאחר מכן תועדו עשרה מקרים. לפי דו"ח של ארגון הנהגים, בשנת 2020 התרחשו 3,644 מקרי אלימות פיזית כנגד נהגי אוטובוסים. זאת על פי הפרסומים בויקיפדיה. שני שלישים מהנהגים (65%) נתקלו באלימות, אבל רק כמחצית בכלל דיווחו על התקריות.

עוד על ניהול מוניטין לנהגי אוטובוס. הידעת כי

במערך התחבורה הציבורית בישראל, לפי נתונים מויקיפדיה לשנת 2013 רשומים למעלה מ- 14,000 אוטובוסים ציבוריים, מתוך כ-17,000 אוטובוסים והם משמשים ככלי תחבורה ציבורית.

אגב, נכון לשנת 2009 מספר הנסיעות בתחבורה הציבורית באוטובוסים נאמד בכ-654 מיליון.

נהגי אוטובוס היעזרו בשירות שלנו כדי לשמור על השם שלכם ברשת.

נפגעתם מתכנים בחיפוש באינטרנט? נשמח להציע לכם שירות ועזרה מקצועית.

ניהול מוניטין לנהגי מוניות

בדיוק כמו נהגי אוטובוסים, גם ציבור נהגי המוניות עובד מול קהל רחב של נוסעים, מתנהל בכבישים כמו כולם ונאלץ לסבול את התנאים הקשים בארץ. חום כבד, חוסר סבלנות ועוד. אז בדיוק כמו באוטובוסים גם נהגי מוניות עלולים להיקלע למשברים תקשורתיים באינטרנט וגם הם זקוקים למחיקת כתבות שליליות לנהגי מוניות.

לכן, גם נהגי מונית מוזמנים להיעזר בשירות שלנו למחיקת והסרת תוצאות חיפוש שליליות מהאינטרנט.

רונן הלל ניהול מוניטין ברשת
רונן הלל | ניהול מוניטין ברשת . מחיקת כתבות.

מלאו פרטים – לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל 

מומחה גוגל – ניהול מוניטין 

Ronen Hillel - Expert in reputation management
ניהול מוניטין - רונן הלל מנהל מוניטין מקצועי

נשמח לעזור בכל שלב ❤️

למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך...

איך למחוק ביקורות מהאינטרנט

מחיקה של תדמית רעה

מחיקה של תדמית רעה בגוגל מחיקה של תדמית רעה בגוגל. איש עסקים זקוק למחיקה של עשרות כתבות שליליות, ערימות תוכן פוגעני ודחיקה של אינספור איזכורים

קרא עוד »
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?
העלמת אנשים מגוגל 

העלמת אנשים מגוגל

העלמת אנשים מגוגל יש אנשים שלא רוצים שיקראו עליהם שום פרט בגוגל. יש אנשים שפשוט רוצים להיעלם מגוגל מבלי שידעו עליהם פרטים אישיים או עסקיים.

קרא עוד »
הסרת פסקי דין מהאינטרנט

מחיקת פסקי דין פליליים

מחיקת פסקי דין פליליים אם אתם במצב בריאותי קשה או אם אתם רוצים לפתוח דף נקי בגוגל מכל סיבה. זכותכם לשאוף לקבלת מחיקת פסקי דין

קרא עוד »
בקשות להסרת תכנים

בקשות להסרת תכנים

בקשות להסרת תכנים בקשות-להסרת תכנים או שאיפה ל-הסרת תכנים מגוגל היא משאלה של הרבה מאד מותגים, עסקים, אנשים וחברות המבקשות להסיר ממנוע החיפוש לשון הרע,

קרא עוד »
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

ניהול מוניטין ברשת האינטרנט

ניהול מוניטין ברשת האינטרנט השירות שלנו, ניהול מוניטין ברשת האינטרנט, מתמקד בניהול תוצאות החיפוש בגוגל ושליטה על המיקומים. אם יש לך אזכורים שליליים מכל סוג,

קרא עוד »
ניהול מוניטין בגוגל
איך לנהל מוניטין בגוגל

איך לנהל מוניטין בגוגל?

ניהול מוניטין בגוגל איך לנהל תדמית ברשת ולנצח את היסטוריית החיפוש השלילית? ניהול מוניטין בגוגל תוצאות חיפוש מתבקש במקרה של היסטוריית חיפושים שלילית בגוגל. קמפיין

קרא עוד »
  תוצאות חיפוש שליליות בגוגל

מחיקת תוצאה בגוגל

מחיקת תוצאה בגוגל – מחיקת תוצאות שליליות מגוגל – ניהול מוניטין אנשים מתייסרים שנים בגלל תוצאה שלילית בגוגל! אנשים סובלים וחיים בפחד ודאגה בגלל כל

קרא עוד »
ניהול מוניטין בגוגל
איך לנהל מוניטין בגוגל

מחיקה מגוגל

החברה הטובה בישראל למחיקה מגוגל תנו לעצמכם הזדמנות להסיר תוצאות חיפוש בגוגל שאתם לא אוהבים. איך עושים את זה באמצעות מחיקה מגוגל רונן ניהול מוניטין.

קרא עוד »
איך למחוק כל מידע אישי או עסקי מגוגל

מחיקת מידע מגוגל – יש פתרון

מחיקת מידע מגוגל סמנכ"ל בכיר הורשע/נחקר…אנחנו נמחק מידע שלילי מגוגל, במידה ותשכנע אותנו שאתה ראוי לכך! מחיקת מידע מגוגל אפשרית. הכל בכפוף לסיטואציה ולאג'נדה שלנו.

קרא עוד »
רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management
  ניהול מוניטין ברשת מחיר

ניהול מוניטין ברשת אתרים

ניהול מוניטין ברשת אתרים כמות התוכן הנמצאת כיום באינטרנט אדירה! בכל אתר, מקום, אזור, מדינה קיימים אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש רשתות חברתיות ועוד. שאלת השאלות

קרא עוד »
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?
כתבות ומאמרים

מיתוג אישי

מיתוג אישי באינטרנט אם אתם זקוקים בדרך לקריירה חדשה, מעוניינים להגיע ללקוחות פוטנציאלים או מחפשים משרה בכירה. שירות של מיתוג אישי הוא פתרון מושלם עבורכם.

קרא עוד »
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

ניהול מוניטין למגזר החרדי

ניהול מוניטין למגזר החרדי למרות שהמגזר החרדי מתנהל בקהילות סגורות, רבים מבני המגזר החרדי סובלים ממוניטין שלילי באינטרנט. חברת ניהול מוניטין מסירה ומנקה את האינטרנט.

קרא עוד »

תפריט נגישות