אודות ניהול מוניטין בשיטת רונן הלל

יש דברים חשובים מאד שאתם צריכים לדעת אודות ניהול מוניטין!!!  ניהול מוניטין היא החברה המובילה והראשונה בישראל בניהול מוניטין ברשת, מיתוג אישי וניהול תדמית ברשת.

החברה מספקת פתרונות לבעיות באינטרנט ומייצרת הזדמנויות חדשות ללקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים המתמודדים עם אזכורים שליליים ברשת, תכנים פוגעניים ותוצאות חיפוש המציגות תמונה בגוגל היוצרת להם נזק מכל סוג.

רונן הלל – ניהול מוניטין באינטרנט

חברתינו מקבוצת האתרים של רונן הלל – מומחה לתקשורת וניו מדיה. הראשון בישראל בתחום ניהול המוניטין וממובילי התחום בארץ.

אנו התחלנו את הפעילות שלנו לפני יותר משני עשורים, בתקופה שעדיין לא התייחסו לתחום כניהול מוניטין.

אנו היינו החלוצים בשילוב של תקשורת שיווקית ואישית ובבניית מוניטין אינטרנטי.

חברתינו מספקת מטרייה של שירותים ללקוחותיה – החל מניהול מוניטין ברמה היומיומית, חודשית ושנתית לבניית נכסים אינטרנטיים והעצמת מותגים, בעלי מקצוע וחברות.

מאחורינו טיפול במגוון רחב מאד של לקוחות והצלחות רבות. מאחר ואנו שומרים על דיסקרטיות –אין אנו חושפים את רשימת הלקוחות שלנו או פרטים עליהם.

אנו מנהלים את התדמית שלהם ברשת במסגרת פעילויות מובנות ומתואמות בראש, המובאות בהתאמה אישית לטיפול בצרכים – ורק בדרך זו אנו מספקים תוצאות איכותיות ופתרונות לבעיות מוניטין עד לכדי העלמת איזכורים שליליים,מחיקת כתבות, הסרת תוצאות חיפוש, מחיקת פסקי דין, הורדה של תכנים משפטיים, הסרת מאמרים פוגעניים, הדחקת תוצאות מגמתיות –ובעצם טיפול בכל סוגי הבעיות ברשת.

אנו מציעים רכישה של מנוי שנתי לטיפוח המוניטין האינטרנטי, בניית תדמית, שיקום תדמית וניקוי תוצאות חיפוש.

מוצר זה ייחודי בישראל והוא בעצם מחסן מפני קמפיינים שליליים, מייצר שכבת ביטחון ברשת וממזער נזקים עתידיים.

המנוי לטיפוח המוניטין ברשת  מייצר חשיפה חיובית לעסקים, מייצר רלוונטיות לעסקים, בעלי מקצוע ואישי ציבור ובונה מערכת שלמה של נכסים אינטרנטיים המאפשרים למנהלים, בכירים, אישי ציבור, בעלי משרה ונוספים להתקדם בתפקידם, לבנות לעצמם עוצמה ולחזק את המותג ברשת.

למנהלים, בעלי משרה ובכירים אנו מציעים מסלול של מיתוג אישי – לביסוס הישגיהם בתקשורת, יצירת רושם חיובי והבלטת הרזומה האישי והעסקי.

כל אלה מסייעים להם להתקדם בשרשרת ולבנות הילה מכובדת סביב שמם וזאת ללא קשר למאבקים בתקשורת, פרסום של תוכן מגמתי נגדם ועוד.

פעילות זו של המיתוג האישי נעשית כבנייה למועמדים פוליטיים, אנשי צבא ומשטרה, בעלי מקצועות חופשיים ומנהלים השואפים להגיע רחוק. כל אלה זקוקים לפרטנר שישמור על שמם ברשת ויתנהל בדיסקרטיות מלאה. בשביל זה אנחנו כאן.

מוצר נוסף שלנו הוא טיפול און ליין בבעיות תדמית ומוניטין של לקוחותינו. אם במקרה מתנהל נגדך קמפיין שלילי, שמך נקשר במקרים מביכים והתדמית שלך נפגעה – אנו יודעים להעלים את המיותר ולהעצים את החשוב והחיובי.

איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

במשפט אחד אנחנו יודעים לעשות עבודה ולספק פתרונות. קצר, ענייני ובטוח.

ליצירת קשר מיידי מוזמנים לפנות בטופס יצירת קשר. נחזור בהקדם!

מוצר נוסף שלנו הוא בנייה של נכסים בתקשורת – מוצר זה הוא בלעדי וייחודי שאותו אנו מהיחידים בארץ שיודעים לספק. מדובר בכלי רב עוצמה ומשמעות. ברגע שתהיה לקוח שלנו נבנה עבורך את כל הנכסים האינטרנטיים וננהל את המוניטין שלך ברשת.

תחום נוסף בו אנו פעילים הוא טיפול במשברים בתקשורת וניהול מאבקים ברשת. היום הזירה האינטרנטית נתפסת כזירת התגוששות. זו המדורה אליה זורקים שמן ועצים. זו המדורה אותה מלבים עם נפט ואמצעי תבערה וזו מדורה הרסנית שגורמת נזקים לחברות גדולות, תאגידים ומובילי דעה. אם גם אתה נפלת קורבן לקמפיין שכזה, אם נגד החברה שלך מתנהל קמפיין שלילי. אנחנו כאן כדי לנהל את המאבק ולנצח אותו עבורך. לאחר השארת פרטים בטופס יצירת קשר אנו נחזור כדי לטפל בבעיה ולספק ביטחון ותוצאות.

ועוד שירות שאנו מספקים –מהמבוקשים והמוצלחים ביותר בארסנל שלנו – ניקוי כתבות שליליות, הסרת כתבות מהאינטרנט ומחיקה של תוצאות שליליות מגוגל. מדובר במוצר מאד מאד מתקדם, יסודי ומקצועי שפותח לכם דף נקי ולבן להמשך החיים ומשאיר מאחור את הצרות ואת הבעיות. שירות זה של ניקוי כתבות מהרשת והסרה של התוכן הוא לא מובן מאליו, בודדים, אם בכלל יודעים לספק אותו, ומדובר בשירות שלנו שהוא הטופ שבטופ והוא התרופה הטובה ביותר לטיפול במוניטין.

אם נפגעתם בצורה קשה מכתבות שליליות, ממידע מזיק, מחשיפה של פרטים לא נעימים מעברכם, מתחקירים פוגעניים או אפילו מהשמצות, האשמות ומידע חולני נגדכם. אנחנו הכתובת הבלעדית שלכם לטיפול בבעיה.

אנו מספקים את השירות של מחיקת תוצאות מגוגל ללקוחות פרטיים ועסקיים. השירות כולל טיפול רחב בהיקף שלא מוכר בישראל. התוצאות עשויות לשנות את החיים שלכם מהקצה לקצה. כדי לקבל מידע נוסף על השירות הזה של מחיקת תוצאות מגוגל – יש להשאיר פרטים ביצירת קשר באתר ומומלץ לפרט את הבעיה. אנו נחזור עליכם עם תוכנית פעולה שתנקה את הרפש ותאפשר לכם לחיות חיים שקטים ונעימים ללא הופעה מאיימת של תכנים הרסניים ברשת.

נעים מאד, שמי רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין. ניהול מוניטין מקוון

תפריט נגישות