מכתבי תודה לרונן הלל ניהול מוניטין

ניהול מוניטין מכבי תודה

ריכזנו כאן מספר מצומצם של ניהול מוניטין מכתבי תודה לרונן הלל. השמות המלאים שמורים במערכת כי אנו מקפידים על דיסקרטיות. במידה וגם לכם יש קושי מול התכנים הקיימים באינטרנט. צרו קשר לעזרה.

אתי – אני לא יכולה לתאר עד כמה רונן הלל ניהול מוניטין עזרו לי. היה לי פרסום לא נעים באינטרנט. ביקשתי לברר איך יכולה להוריד את זה והיחיד שהסכים לעזור לי מכל הלב הוא הלל. הוא עזר לי מעל ומעבר. מלאך. כל הכבוד.

רונן הלל. ניהול מוניטין. מיתוג אישי באינטרנט.
רונן הלל. ניהול מוניטין בגוגל. מיתוג אישי באינטרנט. מחיקת פסקי דין.

ארנון – היו לי בעיות משפטיות בישראל. קודם לכן לא היו לי כותרות שליליות. הפרסומים שעלו בעקבות המשפט הכאיבו לי נורא. אלה היו לקוחות שהגישו נגדי תביעות למרות שהשבתי להם את כל הכסף בחזרה התוצאות השליליות נשארו. במשך שנים לא התייחסתי לכתבות האלה אבל בהמשך התברר לי כי הן מזיקות. זה הפריע לי מול בנקים, מול עולמות אשראי ובעולמות אישיים שלי. ניסיתי בכל הכוח לפתור את זה לבד ולא הצלחתי. פניתי לרונן הלל וקיבלתי מענה. אני מרוצה מאד מהשירות שלו.

 

מנשה – לפני מספר שנים הנפקתי חברה ומסתבר שניסו על הגב שלי לעשות חגיגה. הרשויות, באופן לא ברור, החליטו לפתוח כנגד בחקירה כאילו העלמתי כספים. אז בזמנו פניתי ליועץ תקשורת שרק סיבך אותי עוד יותר בתקשורת והיה עליי ממש עליהום. בסופו של דבר פניתי לניהול מוניטין רונן הלל. הוא הקשיב לי, בחן את הנושא שלי לעומק והחליט לעזור לי. לאחר מספר חודשים הוא הצליח לנקות לי את גוגל מאזכורים שליליים. וכן, גם החקירה שהתנהלה נגדי נסגרה והשיבו לי את הנכסים שלקחו לי. הצער הגדול שלי הוא בשל הנזק שנגרם לי באינטרנט. אף אחד לא היה מוכן לעזור לי ומזלי הטוב שיש את רונן שהוא נשמה טובה ובהחלט מצא לי פתרון.

הנרי – הסיפור שלי מאד מורכב. במשך למעלה מ-15 שנה התעלמתי מכתבה שלילית שהיתה לי בגוגל ואפילו למדתי לחיות עם זה. אבל יום אחד כשרציתי להתקדם בעבודה ולקבל תפקיד חדש דחו אותי שוב ושוב. הבנתי שהכתבה הזו הורסת לי את כל הקידום. פניתי לרונן הלל וביקשתי ממנו שיעשה הכל כדי למחוק את זה וכך אכן היה. הוא הבטיח לטפל. טיפל וגם הצליח. תודה לאל. הוא מאד עזר לי. תבורך.

תפריט נגישות