למה חשוב לנו לעזור?

למה חשוב לנו לעזור ולהסיר תוצאות שליליות?

תוצאות חיפוש שליליות מזיקות! המטרה שלנו לעזור לך לשלוט על תוצאות החיפוש ולייצר עבורך תוצאות חיוביות בגוגל. העשייה שלנו מעצימה את העשייה החיובית שלך ואת הדברים החשובים לך באמת ומסירה פרשיות מביכות, פרסומים שליליים ותוכן פוגעני.
למה חשוב לנו לעזור ולהסיר תוצאות שליליות ולעשות הכל להסרת תוצאות חיפוש שליליות – כי זה השירות שאנו נותנים ולשם כך אנו פועלים – כדי לעזור לך לחיות חיים שפויים ושקטים.

כ-3 מיליארד בני אדם על פני כדור הארץ מחוברים כיום לאינטרנט, כאשר כמות המשתמשים הגדולה ביותר – 78% – מרוכזת ביבשת אירופה, כך חושף מחקר שנערך באמצעות "איחוד התקשורת הבינלאומית" המשתייך לאו"ם.

בישראל, כך מראים הנתונים, אחוז המחוברים לאינטרנט נאמד בכ-70% מהאוכלוסייה מעל גיל 12 –כלומר כ-5 מיליון ישראלים מחוברים לרשת!

הכירו את השיטה המוצלחת של רונן הלל - ניהול מוניטין באינטרנט להסרת תוצאות שליליות

מחיקה מגוגל זה המומחה לניהול מוניטין

גוגל  (Google) הוא מנוע חיפוש המוביל בעולם ומידי יום מבקרים בו מאות מיליוני אנשים. בכל יום נתון נעשה במנוע החיפוש של גוגל פעילות למציאת תוכן ומוגשות שאילתות בהיקף של כ-3 מיליארד בקשות.

מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי בעולם עם היקף שימוש המגיע לכ-87%. בישראל היקף השימוש בגוגל מגיע גבוה יותר ומגיע ללמעלה מ-94% ,בעוד שהשימוש במנוע החיפוש בינג, של מיקרוסופט, מגיע בישראל לנתח של כ-1.8% בלבד.

מחקרים מראים כי עד שנת 2019 למעלה ממחצית אוכלוסיית כדור הארץ תהיה מחוברת לאינטרנט. יותר ויותר אנשים יהיו מחוברים לרשתות הקבועות וגם רשתות המובייל ימשיכו ויזנקו – כך חושף מדד הרישות של ססיקו.

עוד מראים הנתונים כי כבר בשנת 2014 נרשמו כ-2.8 מיליארד משתמשי אינטרנט על פי הגלובוס, שהיוו כ-39% מ-7.2 מיליארד בני האדם על פני הגלובוס.

על פי הערכות בשנת 2019 נגיע למצב בו כ-3.9 מיליארד בני אדם יהיו מחוברים לאינטרנט – למעלה ממחצית אוכלוסיית כדור הארץ ( 51%) שעשויה להגיע בשנה זו לכ-7.6 מיליארד בני אדם.

כל הנתונים הללו מחזקים את העובדה שצריך לשלוט בחוטים ולשאוף לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל כדי להשפיע, לייצר דעת קהל ולהוביל מהלכים. אם חס וחלילה השם שלכם מופיע בגוגל בהקשרים שליליים – שימו לב ש-10 מיליון עיניים בישראל יחשפו לתוכן ועוד מיליונים רבים ברחבי העולם.

לכן, אנו כאן כדי לעזור לכם לנהל את המוניטין האישי והעסקי בגוגל ולשפר את המיקומים והתוצאות החיוביות שלכם ברשת.

העבודה שלנו היא לא רק למחוק לכם את הפרסומים השליליים, להדחיק אזכורים פוגעניים ולהזיז תוצאות שליליות.  המשימה שלנו היא להבליט עבורכם את המוניטין החיובי ולייצר עבורכם תוצאות חיוביות שיעצבו לכם מיתוג נכון וחשיפה ראויה וחיובית בגוגל – בדרך שכולם יראו ויעריכו.

כיום בהקלדה ובחיפוש של כל אדם או עסק באינטרנט מתקבלות תוצאות שונות.  תוצאות החיפוש תלויות במה שכתבו עליכם ברשת, במה שנקשר לשמכם, בעשייה שלכם, בפעילות שלכם ובמה שחושבים עליכם האחרים.  כיום יש הרבה מאד כוח לסביבה כדי לקבוע מי תהיו ברשת וכיצד תוגדרו.  אם לא תנהלו את גוגל ותובילו את התדמית שלכם ברשת – אחרים יעשו זאת עבורכם ואז תהיו חשופים לכל מיני פרשות מהעבר, אינטרסים ופרסומים לא מחמיאים.

תנו לנו לנהל עבורכם את המוניטין באמצעות הכלים המקצועיים שלנו כדי להעצים אתכם ברשת ולבסס עבורכם נכסים חזקים שיהדירו את שמכם ויתנו משמעות לפעילותכם ולעשייה שלכם.

מוזמנים ליצור קשר להזמנת שירות ניהול מוניטין כדי שנעזור לכם לבנות, לנהל ולמקסם את החשיפה החיובית ברשת. ואם,  במקרה, אתם סובלים מתוצאות שליליות, אנחנו כאן כדי להחזיר את העניינים לשליטה.
מוזמנים להתחיל כבר היום לשקם את התדמית ברשת,
מוזמנים לנהל את המוניטין בגוגל באמצעותנו.
מוזמנים לקבל עזרה מקצועית ולשלוט על תוצאות החיפוש כי אין דבר יותר חשוב מהשם שלכם!

בזמן שכולם מנסים להדחיק תוצאות שליליות

אנו היחידים שמסירים אותן!

תפריט נגישות