ניהול מוניטין – איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות?

הסרת תוכן פוגעני מגוגל. הרת תוצאות חיפוש. מחיקה מגוגל. רונן הלל ניהול מוניטין

איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות

מידע שימושי על איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל. קבלו תשובה לשאלה – מה השיטה הטובה ביותר למחיקת כתבות מהאינטרנט?

רוצים לדעת איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות? מחיקת תוצאות חיפוש שליליות מגוגל היא הדרך. כאן תמצאו את כל המידע והדרכים לעשות את זה ביעילות ובמהירות.

אחת הבעיות המטרידות והמכאיבות ביותר באינטרנט היא תופעת התוצאות השליליות. למעלה מ-40% מתוצאות החיפוש מעלות תוצאות שליליות, מידע פוגעני, כתבות מגמתיות, פסקי דין, תחקירים, תביעות, ביקורות, תגובות ושאר תכנים שעלולים לפגוע בשם ובתדמית של אדם, בעל עסק, מותג, חברה או נושא.

כיום קל מתמיד להוציא שם רע למישהו, לפגוע, להכפיש ולגרום לנזק – ולא צריך להזדהות או להשאיר פרטים מזהים כשמידע שלילי מסוג זה עולה לרשת.

ניהול מוניטין  מתייחס לכל הפעולות שניתן לעשות כדי לשמור על שמו של אדם, איש ציבור, בעל מקצוע חופשי, בית עסק או חברה. בשימוש בשירותי ניהול מוניטין, ברמות הגבוהות כמו שלנו ניתן לייצר חומת מגן לשם ולחסוך מכם בעיות תדמית ופגיעה בעסקים.

ניהול מוניטין כמו שאנו מציעים מסוגל להתמודד  עם כל בעיה ברשת ולספק תוצאות! פתרונות! ועמידה במטרות.  מה שרבים לא מסוגלים, לא יודעים ולא מכירים –  זו הזירה  שלנו ושם אנו יודעים לייצר פתרונות ולשמור על המוניטין העסקי, המוניטין הפרטי והמוניטין הציבורי שלך.

מחקרים מראים כי רוב המידע השלילי מרוכז בסוגים  מסוימים של אתרים באינטרנט המאונדקסים על ידי מנוע החיפוש גוגל ומנועי חיפוש נוספים. ידיעות שליליות ותוכן פוגעני מופיעים לרוב באתרי חדשות, בפורטלים מובילים, באתרים פרטיים, בבלוגים, באתרי דעה ומאמרים, במקומות בהם ניתן להשאיר תגובות, באתרים משפטיים וברשתות החברתיות.

ניהול מוניטין ברשת -הטיפ הראשון

הטיפ הראשון והחשוב מכל במקרה של תוכן שלילי, מידע פוגעני, ביקורת הרסנית או קמפיין שלילי היא –לפנות אלינו ביצירת הקשר. חשוב מאד לא להיכנס ללחץ, לא לעשות טעויות ויחד עם זאת לא להיכנע ולהשאיר את הטינופת כפי שהיא חשופה לעיני כל.  כתבות שליליות כאלה עלולות להיות האסון שלכם – נתונים שבידנו מראים כי ידיעות שליליות, קמפיינים נגטיביים, וחדשות רעות עליכם – עלולות להיות מכת מוות לעסק שלכם, לחיי המשפחה ולקריירה שלכם. לכן הטיפ הראשון והחשוב מכל בניהול מוניטין הוא לא להיכנס ללחץ. לא להגיב מתוך רגשנות ומעורבות עמוקה. מה שכן צריך לעשות הוא לפנות אלינו כדי שאנו נדע לייעץ לכם, לעזור לכם ולנהל עבורכם את הקמפיין לניהול מוניטין ברשת.

טיפ שני – ניהול מוניטין באינטרנט

טיפ מספר 2 שלנו בכל הקשור לניהול המוניטין באינטרנט הוא לשמור על קור רוח, לא להיחפז, לא לפעול בפזיזות. במשפט אחד –אל תמהרו ותעשו טעויות שיעלו לכם ביוקר. אם מופיע עליכם מידע שלילי באינטרנט –הכלל הראשון שלנו הוא לא להגיב. אל תכתבו תגובה, אל תוסיפו שמן למדורה. אל תוסיפו קיסמים למדורה – בסופו של יום יתברר לכם שאלו לא היו קיסמים – אלא זרז שיפעל כנגדכם.  כלומר – כשיש אזכורים שליליים נגדכם או נגד המותג שלכם אל תלבו את האש. זה ממש לא יעזור גם אם תכתבו הסברים מנומקים.

כשיש מידע שלילי נגדכם ויש מקום לתגובות – זכרו שברוב המקרים יש צד מגמתי בכל העניין בעל אינטרס לפגוע בכם. כל הסבר, נימוק או צידוק שתעלו לא יביא לכך שהכתבה השלילית תרד.  התגובות שתוסיפו לא ישנו את הכותרת ואת נושא הידיעה וברוב המקרים אתם תצטערו על כל סוג של תגובה שתעלו.

רונן הלל ניהול מוניטין - כך תוכלו לשלוט טוב יותר על תוצאות החיפוש בגוגל.
כך תצליחו להוריד את התוצאות השליליות בחיפושים בגוגל!

תשובה לשאלה, מה עושים כשיש  ניוז שלילי ברשת – איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות

מה כן לעשות במידה ומפרסמת כתבה שלילית נגדכם, עלתה ידיעה רעה באינטרנט, גילתם תוכן פוגעני ומזיק נגדכם –  מה שבאמת צריך לעשות הוא לפנות למומחה לניהול מוניטין.

המומחה לניהול מוניטין הוא זה שיודע להתמודד עם בעיות מסוג זה. יש לו ניסיון, כלים, אסטרטגיה והמון יכולות לשנות את התמונה.  כיום, בישראל יש חברות שמנסות להיכנס לשוק ומציעות חצאי פתרונות ושיטות מיושנות. אנחנו יודעים לתת תשובות אמיתיות. רק אנחנו יודעים לבנות תוכנית מקצועית להתמודדות עם הבעיה. לנו יש את מירב הניסיון , סיפורי ההצלחה וההישגים המקצועיים.  כאן המקום ציין כי למעלה מ-95% מהלקוחות שלנו זוכים לקבל פתרון לבעיה שלהם ופותחים דף חדש. אצלנו אין בערך. אין אוליי. וגם אין אם. השיטה שלנו מבטיחה מאה אחוז  תשומת לב. טיפול יחידני כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. לרוב אנחנו מצליחים למחוק מידע שלילי מהאינטרנט, להסיר תוכן פוגעני ולנקות תדמית שלילית.

אם אתם מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט.  הופעה של פרשה ישנה. סיפור שמפריע לכם. תחקיר מגמתי שיצרו כדי לפגוע בכם, קמפיין שלילי, חדשות רעות, אי דיוקים במידע באינטרנט, מאמרים עם חצאי אמיתות. כל אלה ועוד תכנים אינטרסנטיים, פסקי דין, תביעות משפטיות, פרשות לא מחמיאות, מעצרים, מעצרי שווא, האשמות חסרות בסיס וכן מקרים שקרו בעבר והשאירו כתמים. אנחנו יודעים להתמודד עם כל זה. אנו יודעים להסיר את המידע מהאינטרנט ולנקות את התוצאות השליליות.

אם התמודדתם או אתם מתמודדים כרגע עם מידע שלילי, תוכן יזום מצד המתחרים העסקיים שלכם או בעלי עניין שרוצים לפגוע בכם – כדאי שתשימו לב לתוצאה המתקבלת במנועי החיפוש. שימו לב לכך שתוכן שלילי עלול להופיע במספר רב של אתרים, מקומות וסגנונות – ואם לא מטפלים בנושא באופן מקצועי עלולים לאבד שליטה. לכן ניהול מוניטין באמצעותנו מספק הגנה, חומת מגן וביטחון לשמכם ולעתידכם.

רשתות החברתיות ואזכורים שליליים

בעידן הרשתות החברתיות – אם פורסם מידע שלילי/מגמתי – הוא עלול להיות מופץ במהירות רבה בבמות כמו פייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר ועוד ולייצר גלים של תקשורת שלילית נגד חברה/מותג או אדם. הסיפורים השליליים זוכים להמון אינטראקציה ברשתות החברתיות. ביקורת שלילית על מעשה מסוים, סיפור על חוויה קשה או "דיווח" על מקרה שקרה לכם וקשור לאדם/מקום או מותג – עלולים לפגוע בו בצורה קשה ואכזרית.

אם מופיע  נגדכם מידע שלילי שזולג לרשתות החברתיות הוא יהפוך ליותר רלוונטי למנועי החיפוש וכל תגובה/אינטרקציה יגדילו את כוחו ואת היקף הנזק התדמיתי שעלול להיגרם לכם. ולכן כאן אנו מספקים את הטיפ השלישי והוא מהירות התגובה שלכם.

ניהול מוניטין – מהירות תגובה

אם העלו נגדכם פרסום שלילי –  חשוב ליישם את שני הטיפים הראשונים = לפנות לגורם למקצועי ובמקרה הזה –למשרדינו באמצעות השארת פרטים ביצירת קשר, והטיפ השני הוא לא להיסחף ולא להגיב מהבטן. לספור עד 10 ולהשאיר בידנו את ההחלטות האסטרטיות.  וכאן מגיע הטיפ השלישי , אם זיהיתם תוכן שלילי נגדכם, אם אתם מרגישים שנקלעתם למדרון, להתחלה של קמפיין נגדכם – מהרו ושתפו אותנו. צרו קשר לקבלת יעוץ וטיפול דחוף. אנו יודעים לסגור משברים תקשורתיים כבר בשלב הראשוני – לפני שהמשבר פורץ ויוצר גלים. לכן מהירות תגובה חשובה כאן – צרו עימנו קשר מיידי!

הטיפ הרביעי  – ניהול מוניטין – אין דבר כזה בלתי אפשרי

משרדנו מטפל בסוגים רבים ושונים של בעיות תדמית ברשת וניהול מוניטין. חלק מהלקוחות שלנו הם כאלה שבזבזו זמן יקר, כסף ומשאבים בכל מיני ניסיונות לפתור את הבעיות שלהם ברשת בדרכים אחרות ורק לאחר שהגיעו לאין כניסה, לתמרור אדום או לדרך ללא מוצא – הם החליטו לפנות אלינו לעזרה. הטיפ הרביעי שלנו הוא לא להפקיר את השם שלכם במקומות לא מקצועיים. אל תהיו שפני ניסיון. אל תתפתו לנסיינים, למדחיקים ולהצעות שיציגו בפניכם מצגי שווא או יספרו לכם סיפורים יותר מידי אופטימיים. אנחנו מומחים בניהול וטיפול בכל סוגי המוניטין – ובכל שלב. ככל שמגיעים אלינו מוקדם יותר – המכה פחות כואבת והנזק ממוזער. יחד עם זאת אנחנו יודעים שאין בלתי אפשרי. כבר נכנסו בדרכים לא דרכים ועברנו אוקיאנוסים כדי לפתור בעיות של לקוחות שלנו. מוזמנים לנסות אותנו… מקסימום תצליחו!  ובפן פחות מבודח נציין כי מדובר במלחמה קשה. אנחנו יודעים את לעשות עבודה ולספק תוצאות!

ומה עושים אם פרסמו עליכם מידע שהוא  נכון, רלוונטי אבל מה זה מפריע …

הטיפ החמישי שלנו להתמודדות עם פרסומים באינטרנט שהם נכונים, חצי נכונים או כאלה שיש בהם הצדקה לפרסום ולהופעה בתקשורת – אבל מה לעשות מבחינתכם האישית מדובר בתוכן מזיק, מפריע ובעייתי? הטיפ שלנו כאן הוא לא להיכנע. אנו מתמודדים עם הרבה מקרים בהם לקוחות פנו אלינו עם פרסום אמיתי לגביהם שלא מצא חן בעיניהם ומפריע להם.

האם מדובר במקרה אבוד? ממש לא! כאמור, אצלנו אין בלתי אפשרי ואין לא יכולים. אנחנו יכולים לעזור לכם להתמודד עם כל סוג של תוכן באינטרנט. דרכי ההתמודדות שלנו מפתיעות ומקוריות. אנו יודעים לבצע את הפעולות הנכונות כדי לספק לכם הגנה, למנוע סחף ולעצור את הנזק.

נציין כי גם אם אתם צודקים לגמרי באינטרנט – יש הרבה מאד הגיון לפנות לבית המשפט, לשכור שירותי עורך דין ולנהל מאבק משפטי כדי לנקות את שמכם. בדרך כלל פעולות כאלה נמשכות נצח. מבוזבז זמן יקר, כסף גדול וגם כאן לא בטוח שבסופו של תהליך התוצאה המתבקשת מבחינתכם היא זו שהתקבלה. לכן מומלץ לשקול כיצד להתמודד במקרים של כתבות שליליות ומידע פוגעני באינטרנט. כבר הוכח שפנייה באמצעותנו יעילה ואפקטיבית. מוזמנים לנסות, מקסימום תצליחו!!!

טיפ שישי –מה אפשר לעשות במקרים שיש תוכן שלילי ברשת?

אם יש לכם בעיה בגוגל – זה נכון שניתן להתמודד איתה באופן עצמי אבל זה עלול להימשך שנים, עלול לייצר תגובה הפוכה וגם ידרוש מכם משאבים רבים מכל הסוגים. וכאן המקום להציג בפניכם את האפשרות של ניהול מוניטין באמצעותנו. פנו למומחה לניהול מוניטין בדף יצירת הקשר, השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם באופן דיסקרטי. אם באמת תצטרכו עזרה מקצועית אנחנו נהיה שומרי הסף שלכם באינטרנט ונגן על הנוכחות ועל הנכסים שלכם ברשת. ההבדל הוא שאנחנו יודעים לעשות את העבודה באופן מקצועי ואיכותי. השם שלכם יותר מידי חשוב מכדי שתפקידו אותו לניסיונות.

איך לייצר נוכחות חיובית בגוגל ולשמור על השם של החברה או המותג?

שירות של ניהול מוניטין על בסיס חודשי/שנתי לחברות/מותגים  ועסקים.

מכירים את כלב שמירה? מכירים את מנגנוני ההגנה של הבנקים, חברות האשראי ומנהלים אישיים. מוזמנים להתייעץ במקרים של דרישה לניהול תדמית ברשת. שמירה על מוניטין עסקי. מוניטין פרטי או ציבורי. משרדינו מציע שירות ייחודי של ניהול מוניטין על בסיס של חשיבה, בנייה וטיפול במותג, באדם או בחברה.

בדיוק כמו שבונים שם של אדם או מטפלים בזהות ובערכים. הכוונה כאן לעסק, איש ציבור, בעל מקצוע חופשי ועוד. אנחנו מומחים בניהול המוניטין שלכם. אתם לא חייבים שתהיה לכם בעיה בגוגל כדי להתעורר ולטפל בה. אתם מוזמנים לבנות לעצמכם נכסים באינטרנט. לייצר לעצמכם רשת של כוח וביטחון.  כזו שעשויה למנוע בעתיד בעיות קשות ברשת.  רשת כזו לא תמנע פרסום של תכנים שעלולים להפריע לכם. רשת כזו בהחלט תפחית מהם את העוצמה ותבליט את העשייה שלכם ואת הדברים שתרצו לתת להם חשיבות ברשת.

חשוב לציין שהרושם הראשוני של אדם נוצר כשהוא מקליד את השם שלכם בגוגל וקורא מספר כותרות ובהמשך כתבות ותכנים. הודות לשליטה על תוצאות החיפוש הראשונות המוניטין שלכם יהיה חיובי. בשביל זה אנחנו כאן. אנו מציעים חבילות של ניהול מוניטין לחברות, בעלי מקצוע, אנשי עסקים, מנהלים, מותגים, אישי ציבור ועוד. אנו דואגים לעשות את העבודה באופן טבעי לחלוטין. תשאלו אותנו… מוזמנים לפנות עכשיו באמצעות צור קשר.

תוכן רלוונטי

אחת הבעיות המרכזיות בניהול מוניטין היא הצפה של האינטרנט בתכנים לא רלוונטיים. תכנים לא מקצועיים שעלולים להביא לתוצאה הפוכה ממה שרציתם. לכן, גם אם יש לכם מוטיבציה גבוהה, יכולות כתיבה והבעה, הכרות עם עולם האינטרנט ועוד הרבה כישורים. אל תחשבו שתוכלו לפתור את הבעיה שלכם ככה סתם.

יש לא מעט מקרים שהצפה של האינטרנט בתכנים כאלה ואחרים הובילה לתוצאה הפוכה. לכן כדאי להתייעץ איתנו, לשכור את השירותים שלנו ולנהל מוניטין באינטרנט באופן אפקטיבי. מה שבאמת יעזור ויועיל ולא להפריע.

אז מה עושים עכשיו על מנת לדעת איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות?

ברור שאתם מחפשים מומחה לניהול מוניטין. מובן שיש עוד הרבה שאלות. מקבל על הדעת שיש גם לא מעט חששות. כדי להתקדם השאירו את הפחד שלכם בצד. קבלו החלטה – מלאו פרטים ביצירת הקשר ופנו אלינו כדי לקבל עזרה מקצועית. ברגע שתכירו אותנו תדעו שאתם בידיים הטובות ביותר.

ליצירת קשר עם המומחה לניהול מוניטין מלאו פרטים בטופס. נחזור אליך בהקדם.

אנו פועלים בדיסקרטיות מלאה!

לחץ כאן כדי לקרוא המלצות על המומחה לניהול מוניטין 

 

רונן הלל ניהול מוניטין ברשת
רונן הלל | ניהול מוניטין ברשת . מחיקת כתבות חרדים. למה זה קורה? כי גם הם נפגעים מפרסומים שליליים וגם בני המגזר החרדי זקוקים לעזרה בהסרת תוצאות ופסקי דין מגוגל.

יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט!

מלאו פרטים – לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל 

Ronen Hillel - Expert in reputation management
ניהול מוניטין - רונן הלל מנהל מוניטין מקצועי

נשמח לעזור בכל שלב ❤️

למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך...

הסרת אזכור שלילי

ניהול מוניטין לרופא נשים

ניהול מוניטין לרופא נשים פוסט זה עוסק ב-ניהול מוניטין לרופא נשים. אם תחפשו באינטרנט רופא נשים מיד תגלו כתבות עם רופאי נשים מומלצים (גניקולוגים מומלצים). אם

קרא עוד »
מחיקת כתבות מגוגל.
איך מוחקים היסטוריה במחשב

מחיקת כתבות מגוגל

בנוסף למחיקת כתבות מגוגל שום אבקת כביסה וגם לא נוזל כלים ימחקו את התוצאות הרעות בגוגל. אנחנו כן. שירות מחיקת כתבות מגוגל זמין עכשיו עבורך.

קרא עוד »
ניהול מוניטין ברשת החיפושים. איך שומרים על שם נקי ברשת
הסרת מידע אישי מגוגל

הסרת מידע אישי מגוגל

הסרת מידע אישי מגוגל הסרת מידע אישי מגוגל – במקרים בהם תוצאות חיפוש גוגל מראות מידע שלילי הזקוק לשיפור. תמונות פוגעניות סרטונים או כתבות וביקורות רעות

קרא עוד »
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

ניהול מוניטין למגזר החרדי

ניהול מוניטין למגזר החרדי למרות שהמגזר החרדי מתנהל בקהילות סגורות, רבים מבני המגזר החרדי סובלים ממוניטין שלילי באינטרנט. חברת ניהול מוניטין מסירה ומנקה את האינטרנט.

קרא עוד »
איך להיפטר מכתבות שליליות

איך להיפטר ממוניטין רע בגוגל

איך להיפטר ממוניטין רע בגוגל? איך להיפטר ממוניטין רע בגוגל? איך להיפטר מכתבות שליליות באינטרנט? איך להיפטר מתדמית בעייתית וממוניטין שלילי בגוגל? מחפשים תשובות ופתרונות

קרא עוד »
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?
איך להסיר מידע שלילי מגוגל

דחיקת כתבה או פסק דין

איך להיעלם מגוגל? דחיקת כתבה או פסק דין – איך להסיר מידע שלילי מגוגל כך שלא יימצאו עלייכם שום דבר ברשת? התקשרו עכשיו לרונן הלל

קרא עוד »
איך למחוק כל מידע אישי או עסקי מגוגל

מחיקת מידע מגוגל – יש פתרון

מחיקת מידע מגוגל סמנכ"ל בכיר הורשע/נחקר…אנחנו נמחק מידע שלילי מגוגל, במידה ותשכנע אותנו שאתה ראוי לכך! מחיקת מידע מגוגל אפשרית. הכל בכפוף לסיטואציה ולאג'נדה שלנו.

קרא עוד »
גלובס. ניהול מוניטין.
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

מחיקת כתבה globes

מחיקת כתבה globes זקוקים לעזרה בהתמודדות כנגד תכנים שליליים מכל סוג באינטרנט? אנו מציעים פתרונות. גם אם אתם צריכים מחיקת כתבה globes כדאי להתייעץ ולקבל

קרא עוד »
ניהול מוניטין העלמת הכנסות
הסרת כתבות משפטיות

הסרת כתבות משפטיות

הסרת כתבות משפטיות פרסומים משפטיים, דיונים מבתי משפט, הודעות של רשויות החוק, תיקים משפטיים, החלטות בית משפט, פסקי דין – וכדומה הם כולם בגדר מידע

קרא עוד »
ניהול מוניטין ברשת החיפושים. איך שומרים על שם נקי ברשת
הזדמנות שנייה לפושעים ולעבריינים

הזדמנות שנייה לפושעים ולעבריינים

ניהול מוניטין – מתן הזדמנות שנייה לעבריינים ולפושעים החיים לא פשוטים. בתי המשפט עמוסים ולא תמיד עושים משפט צדק.  עצורים רבים נשלחים לבתי הכלא. חשודים

קרא עוד »
רונן הלל ניהול מוניטין
איך מורידים תוצאות בגוגל

איך מורידים תוצאות בגוגל

איך מורידים תוצאות בגוגל? הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, ניהול מוניטין באינטרנט אם אתם מחפשים שיטה איך מורידים תוצאות בגוגל? כלומר איך מעלמים תוצאות חיפוש

קרא עוד »
רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management
איך מתמודדים עם מידע שלילי ברשת

איך מתמודדים עם מידע שלילי ברשת

איך מתמודדים עם מידע שלילי ברשת – כך ניתן להילחם במוניטין שלילי בתקופה האחרונה בולטת המגמה של שימוש בתקשורת לצורכי ספינים, למיצוי אינטרסים ולהצגת תמונה

קרא עוד »
איך למחוק מידע פרטי מגוגל

הסרת מידע שלילי מהאינטרנט

הסרת מידע שלילי – הפתרון לכתבות שליליות בגוגל יש לנו פתרון. הסרת מידע שלילי!!! בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות ניתן לגלות בחיפוש בגוגל הרבה מאד תוצאות

קרא עוד »
ניהול מוניטין בגוגל
איך לנהל מוניטין בגוגל

מחיקה מגוגל

החברה הטובה בישראל למחיקה מגוגל תנו לעצמכם הזדמנות להסיר תוצאות חיפוש בגוגל שאתם לא אוהבים. איך עושים את זה באמצעות מחיקה מגוגל רונן ניהול מוניטין.

קרא עוד »
הסרת תוכן פוגעני מגוגל. הרת תוצאות חיפוש. מחיקה מגוגל. רונן הלל ניהול מוניטין
איך למחוק מגוגל

מחיקה מגוגל

מחיקה מגוגל – כן זה אפשרי ביותר! הלוואי והיה אפשר לבצע מחיקה מגוגל ולהוציא מהאינטרנט כל כל הלכלוכים. הייתי מוכן לשלם הרבה מאד כסף כדי

קרא עוד »

תפריט נגישות