ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת

מהו ניהול מוניטין ברשת ומה הוא מספק? בפוסט זה תקבלו מידע שימושי והסבר מפורט.

שני רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין ברשת. חשוב לי להדגיש שזה ממש לא משנה מי אתה ובמה אתה עובד. כל אדם זקוק להגנה על השם שלו ברשת. לכן, בין אם אתה מנכ"ל שמעוניין לבנות מורשת מתמשכת, אדם שמנסה לבנות מערכות יחסים חיוביות או בעל עסק שנאבק כדי לשרוד, המוניטין שלך עומד על הקו בכל פעם שאתה נכנס לאינטרנט וזה אחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר.

לכן  גם אם אתה מייצר תכנים איכותיים ומוצרים שלך מעולים, לסיפור שלילי אחד ברשת או תלונה בודדת של לקוח יכולים להיות השפעות ארוכות טווח והרסניות על ההצלחה והפרנסה שלך.

ניהול מוניטין ברשת עוזר לך לנטר, להגיב ולטפל בחששות מקוונים באופן יזום לפני שהם הופכים לאסונות אינטרנטיים.

באופן כללי, ניהול מוניטין ברשת, המוכר וידוע גם במונח המקצועי/לועזי ORM, כולל את כל מה שאתה עושה כדי לבסס ולתחזק את השם שלך ואת המותג שלך באינטרנט.

זה יכול לכלול ביסוס והשבחת הנוכחות שלך במדיה החברתית, בניית נוכחות אינטרנטית חזקה וניהול תוכן המופיע בחיפושים בגוגל.

ORM הוא גם ניהול משברים, שלעתים קרובות נחוץ כאשר נוצר מצב שעלול לפגוע במוניטין שלך וכאן המקום שוב להציע לך ליצור קשר עם רונן הלל מחברת ניהולמוניטין.com כדי לקבל שירות, טיפול ותמיכה 24/7 להגנה, שמירה וניהול מוניטין דיגיטלי.

רונן הלל ניהול מוניטין
רונן הלל | ניהול מוניטין

מנוע החיפוש גוגל מוצף במידע – חלקו פוגעני, לא רלוונטי ולא משקף את המטרות והאינטרסים שלך. אנו מטפלים בניהול מוניטין ומחליפים מידע פסול, מידע מגמתי ותכנים לא רלוונטיים במוניטין חיובי שישרת את המטרות שלך! אם אתה מרגיש או יודע שתוצאות החיפוש לא מציגות אותך באור חיובי – פנה אלינו.

 

 

רונן הלל מציג עובדות מעניינות על ניהול מוניטין ברשת

אם אתה מחפש דרך לשפר את המוניטין המקוון שלך. תשמח לדעת שיש מגוון דרכים לעשות זאת. אנו מובילים את תחום ניהול המוניטין ברשת ואיתנו תקבל פתרון אמיתי, מהיר ואיכותי לכל סוג של בעיה!

הנה כמה דברים שחשוב לדעת: אנו מבצעים מעקב אחר תוצאות חיפוש, דרך בדיקת ביקורות ובחינה של פוסטים במדיה חברתית ובכלל.

השירות שלנו ניהול מוניטין מקוון הוא היבט קריטי בשיווק מודרני וקריטי להצלחה האישית או העסקית שלך!

סקר שנערך לאחרונה מצא כי צרכנים מקוונים / קונים פוטנציאלים מתייחסים לתכנים באינטרנט, לביקורות גוגל וגם לביקורות אמזון ו-TripAdvisor.

ניהול מוניטין ברשת
ניהול מוניטין ברשת.  מוזמנים ליצור קשר עכשיו!

מחקרים מראים אי צרכן ממוצע קורא 9-10 ביקורות/כתבות לפני שיקבל החלטת רכישה.

מוניטין מקוון איכותי יכול להגדיל את החשיפה החיובית לעסק שלך ולמשוך שפע של לקוחות. מצד שני ביקורות רעות של לקוחות עלולות להרוס את המוניטין של החברה שלך. גרוע מכך, הן יכולות להתפשט כמו אש בשדה קוצים. כדי למנוע את זה, חייב לנקוט עמדה ולהיעזר בשירותי ניהול מוניטין ברשת.

הדבר המשמעותי שיש לזכור כשמדובר בשירות של ניהול מוניטין באינטרנט. משימה חשובה מכל. אין זה מפתיע שיותר ויותר עסקים וגם אנשים מהיישוב מחפשים מומחה ניהול מוניטין שיעזור. אנחנו לשירותך.

ניהול מוניטין ברשת תוצאות

אצלנו דואגים שתהיו מרוצים משלב ההיכרות, משלב הביצוע ובעיקר משלב התוצאות. אצלנו תקבלו תוצאות ברורות, מהירות ומוחלטות.  במסגרת זו נסיר כל איזכור פוגעני שלא מוצא חן בעינכם ונקבור כל מידע לא רלוונטי שאינו מחמיא.

מחיר

אנו לא מתפשרים על איכות העבודה שאנו מבצעים ולכן יתכן כי המחירים שלנו יהיו בהתאם. אבל אין מחיר למוניטין נקי בגוגל. מוניטין נקי שווה מיליונים ואפילו עשרות ומאות מיליונים לחברות, עסקים ואנשים בעמדות הנכונות. אנו כאן לקדם את האינטרסים שלכם בגוגל. זאת אומרת אנו מטפלים במוניטין שנפגע . 

ניהול מוניטין ברשתות חברתיות

אחת הדרכים לפגוע באנשים וחברות היא באמצעות העלאת תכנים שליליים ברשתות החברתיות. אנו מומחים לניהול מוניטין ברשתות. לכן הטיפול שלנו אפקטיבי עם תוצאות חד משמעיות.

השפעה על תוצאות חיפוש בגוגל

אחרי שתשכרו את השירותים שלנו תבינו שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר. תבינו שעשיתם בחירה נכונה ותקבלו בשמחה רבה את התוצאות שנספק. התוצאות שלנו משפיעות באופן מובהק על תוצאות חיפוש בגוגל ויביאו לניקיון של שמכם ברשת.

 

 

"</a

הלל. ניהול מוניטין בגוגל. מיתוג אישי באינטרנט. מחיקת פסקי דין.

יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט!

מלאו פרטים – לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל 

מומחה גוגל – ניהול מוניטין 

Ronen Hillel - Expert in reputation management

תפריט נגישות