ניהול מוניטין ברשת, הדחקת אזכורים שליליים והזכות לשם טוב

רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management

הדחקת איזכורים שליליים

במאמר זה תמצאו מידע שימושי על איך למחוק כתבות שליליות מהרשת. איך ניתן לשפר את מוניטין שנפגע באמצעות הדחקת איזכורים שליליים.

הדחקת איזכורים שליליים הוא צורך הכרחי. לכל אדם יש זכות לשם טוב. מדובר בזכות שהיא חלק מהזכות לחירות. היא מגנה על האדם מפני פרסום לשון הרע כלפיו ומפגיעה בשמו הטוב.

היום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, זכות זו הורחבה. היא זכתה למשמעות אחרת מן המקובל: הזכות לשם טוב היא גם זכותו של אדם לשמירה על שמו הטוב ברשת באינטרנט. זה נכון גם ברשתות החברתיות, בתוצאות החיפוש של גוגל ובאתרים השונים.

זו זכות חשובה מאוד, כיוון ששמו של האדם, כפי שהוא מופיע ברשת הוא למעשה כרטיס הביקור שלו. .

אבל מה קורה כשיש לכלוכים באינטרנט ודרושה יד מקצועית לפעילות הדחקת איזכורים שליליים ?

קיימים מקרים רבים שבהם שמו הטוב של האדם מתערער בעקבות הכפשת שמו במנועי החיפוש, לרוב על לא עוול בכפו. יש לפעול כדי לתקן את המצב ולגבש דרכי פעולה שיסייעו עם ההתמודדות עמו.

הדחקת איזכורים שליליים. ניהול מונטין. ניהול מוניטין 0522508109
הדחקת איזכורים שליליים. ניהול מונטין. ניהול מוניטין 0522508109

על מנת לשקם את מי ששמו הוכפש, משרדו של רונן הלל פועל בדרך של הדחקת איזכורים שליליים בגוגל. באמצעות תכנית פעולה מקיפה ויעילה, המשרד מצליח לנטר ידיעות שליליות שפורסמו באינטרנט ולשנות דימויים וירטואליים שלילים.

עוד שירות של משרדינו במסגרת ניהול מוניטין ברשת. אנו יודעים איך למחוק כתבות שליליות מהרשת. מתמחים במחיקת מידע שלילי. הסרת תוצאות חיפוש פוגעניות. מחיקת פסקי דין ומסמכים משפטיים ובכל הקשור ליצירת דף נקי בתוצאות חיפוש בגוגל ללקוחותינו.

למה אנו נחושים לעזור בניהול מוניטין ברשת?

אנו עושים זאת כי – כי השם שלך הוא כרטיס הביקור שלך וחשוב לנו מאד לעזור לכל מי שזקוק לעזרה מקצועית, אמינה ואיכותית כדי להתמודד עם פרסומים שליליים ברשת האינטרנט.

למרות כל אלה, בישראל, כמו במדינות רבות בעולם אין ממש בזכות להישכח. קשה מאד להוריד מידע שלילי מהרשת אם פרסמו כזה עליכם. למעשה, במצב הנוכחי אין כלים ברורים להתמודדות עם קמפיינים שליליים, מידע שלילי ברשת וכל השמצות ופגיעה במוניטין האישי והעסקי  של גופים כאלה ואחרים.

ניהול מוניטין העלמת הכנסות
הזמינו עכשיו. שירות הדחקת איזכורים שליליים.

יוצא מכך הוא שהאינטרנט נוצל כדי לזרוע מידע פוגעני או בהגדרה אחרת – האינטרנט הפך לבמה חופשית לכל אחד באשר הוא חופשי להעלות תכנים כרצונו.

החופש הזה נתן לכל אחד כוח ברשת גם אם מדובר במידע חדשותי, מידע לגיטימי או מידע כללי. בין אם מדובר בפרסומים במזיד ובניהול קמפיינים שליליים ברשת על ידי גופים אינטרסנטיים. כנגד כל אלה אנו מספקים שירותים של ניהול מוניטין ברשת.

ההתמחות שלנו והמומחיות שלנו היא בעזרה בניהול מוניטין, במחיקת כתבות שליליות ובהסרת תכנים פוגעניים. זקוקים לעזרה? אנחנו כאן ברונן הלל ניהול מוניטין בצד שלכם. פנו אלינו עכשיו!

זכויות יסוד

זקוקים למידע נוסף כדי ללמוד את נושא הזכויות ולהבין מהן הזכויות הבסיסיות של כל אדם? ריכזנו כאן את זכויות היסוד, עם פרשנות שלנו והדגמות.

זכותו של כל אדם לבחור לעצמו את דרך חייו ולפעול ללא מגבלות. לפעול לממש כל זאת אפשרית בתנאי שאינו פוגע בעצמו. בחירותו של הזולת (אדם אחר) או בערכים ובחוקים של המדינה או חברה אליה הוא משתייך.

הזכות לחירות. זכות זו היא אחת מהזכויות הטבעיות ונובעת מכך שהאדם הוא יצור תבוני, המסוגל לנהל את חייו בהיגיון ולשאת בתוצאות מעשיו. כלומר להיות אחראי לעצמו ולמעשיו.

בתוך כך, קיימות לזכות לחירות מספר של תתי זכויות, אלה נועדו לקידום כבוד האדם ורווחת החברה והם מוצגים כאן:

חופש דת. זכותו של כל אדם להאמין בכל תפיסה דתית בה יבחר ולקיים את מנהגי הדת וטקסי הפולחן שלה. במסגרת זכות זו חל איסור על כפייה דתית מכל סוג וכל אחד רשאי לבחור את דתו, אמונותיו.

חופש מדת. זכותו של כל אדם לבחור בדרך של אי-אמונה, מבלי שייכפו על הפרט קיום מצוות וטקסי פולחן דתיים.

חירות הדעה והמחשבה. זכותו של כל אדם לגבש דעה עצמאית על כל עניין פרטי או ציבורי. זכותו של כל אדם להאמין בהשקפת עולם התואמת את מצפונו. הזכות מעידה על היותו של האדם יצור תבוני וביקורתי.

עוד על הזכויות שלך

חירות המצפון. זכותו של כל אדם להחזיק בדעות מסוימות מתוך השקפה מוסרית, ובעיקר בנושאים דתיים, חילוניים, אישיים או חברתיים.

חופש הביטוי. זכותו של כל אדם לבטא כל דעה, רגש, אמונה, והעדפה בכל אמצעי שיבחר. אמצעי תקשורת, אמנות לסוגיה, הפגנות ועוד. עקרונות אלו הם חשובים לקיומו של שיח ציבורי ולשמירה על הפלורליזם במדינה דמוקרטית.

חירות המידע. זכותו של כל אדם לדרוש ולקבל מידע שיאפשר לו לגבש לעצמו עמדה ודעה בכל עניין ודבר. מידע שיאפשר לו, בין היתר, לפקח ולבקר את פעולות השלטון.

חופש העיתונות. זכותם של אמצעי התקשורת לפרסם מידע באופן חופשי, לפעול בחופשיות, לדווח על מקרים ולהביע עמדה.

חופש ההתאגדות. זכותו של כל אדם להתאגד בקבוצות במטרה לקדם אינטרסים שונים – חברתיים, פוליטיים, כלכליים ואחרים.

חופש ההפגנה. 

חירות התנועה. זכותו של כל אדם לנוע ממקום למקום. זכותו של האדם לנוע בחופשיות בתחומי המדינה וזכותו לצאת מהמדינה לחו"ל ולחזור אליה ללא הגבלה.

חופש העיסוק. זכותו של כל אדם לבחור לעסוק בכל מקצוע או מקום עבודה שירצה ולפעול במקום ובדרך הרצויים לו.

וכעת, אחרי שהוסבר על הזכות לשמור על שמכם הטוב, על הזכות לחרות ועל זכויות נוספות נדון כעת בנושאים שבמחלוקת ונענה על שאלות קשות.

האם מותר לפרסם הכל באינטרנט?

הקדמה וההתפתחות המהירה של האינטרנט, הרשתות החברתיות והאמצעים החדשים לפרסם (להעלות מידע לרשת). כל אלה ביחד ולחוד. כל אלה באמצעות קבצי טקסט, תמונה, וידאו ועוד – מאפשרים כיום לכל אחד לפרסם מידע ברשתות השונות בקלות ובמהירות.  מידע המפורסם ברשתות החברתיות, בגוגל וברחבי האינטרנט מגיע לתודעה של ההמונים תוך שניות. כל אחד נחשף, יכול להגיב, לשתף ולהעצים את המידע כך שרבים נוספים יחשפו אליו.

כיום אין ממש הסדרים ברורים. אין מערכת שתפקח ואין מערכת שיקולים לבחינת התכנים: האם הם אסורים? האם הם פוגעים? האם הם מותרים לפרסום? לצערנו, יש לא מעט אנשים ששמו קץ לחייהם בעקבות פרסומים כאלה ואחרים ברשת.

הצעה מיוחדת

אנו פועלים מתוך כוונה ברורה לעזור, לטפל באנשים ולסייע להם להסיר את הכתמים ואת הגורמים המעכבים שמפריעים להם בחיים. אנו פועלים לסייע לחברות הסובלות מתדמית שלילית ברשת או תדמית המאיימת וגורמת נזקים. פרסומים אלה ברשת ואחרים מהווים בראש ובראשונה פרסומים שליליים באינטרנט ואם הם גורמים נזק לצד אחד או תועלת לצד השני – אנחנו כאן כדי להקשיב, לבחון ולייעץ והכי חשוב – לעזור לכם להתמודד עם סיטואציות קשות ברשת.

לעיתים הכתמים ברשת כל כך קשים להסרה – שרק עבודה אינטנסיבית ומקצועית שלנו עשויה לעזור.

לעיתים אנו מסרבים לטפל במקרים קיצוניים שאינם יושבים בקנה אחד עם החופש שלנו לבחור ולקבל החלטות – מי באמת ראוי לעזרה המקצועית והייחודית שלנו.

מוזמנים ליצור קשר עם המומחה לניהול מוניטין עכשיו.

 

רונן הלל. ניהול מוניטין. מיתוג אישי באינטרנט.
רונן הלל. ניהול מוניטין בגוגל. מיתוג אישי באינטרנט. מחיקת פסקי דין.

יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט!

מלאו פרטים – לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל 

Ronen Hillel - Expert in reputation management
ניהול מוניטין - רונן הלל מנהל מוניטין מקצועי

נשמח לעזור בכל שלב ❤️

למאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך...

איך להעלים את השם שלי מגוגל
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

ניהול מוניטין לסוכני ביטוח

ניהול מוניטין לסוכני ביטוח פוסט זה עוסק בשירות ניהול מוניטין לסוכני ביטוח. למה זה חשוב? כי יש לנו כלים לשקם מוניטין אינטרנטי שנפגע. יש לנו

קרא עוד »
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

הסרת תכנים

הסרת תכנים מהאינטרנט למה לסבול שאפשר להפסיק את הכאבים? למה להשאיר באינטרנט תוצאות חיפוש שליליות כשניתן לנקות את המוניטין הרע? אנו מציעים שירות של הסרת

קרא עוד »
ניקוי מוניטין שלילי
  תוצאות חיפוש שליליות באינטרנט

ניקוי מוניטין

ניקוי מוניטין שלילי איך אפשר לבצעי ניקוי מוניטין שלילי מהאינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט,  מה הדרך להעלים את המוניטין השלילי? מאמר זה כולל

קרא עוד »
רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management
המומחה המומלץ לניהול מוניטין בגוגל

שיימינג

מחיקת שיימינג איך להעלים שיימינג מהאינטרנט? סובלים מבעיה של שיימינג ברשת? פנו אלינו לייעוץ וטיפול במוניטין השלילי כדי לבצע מחיקת שיימינג בגוגל. מה זה מחיקת

קרא עוד »
  ניהול מוניטין ברשת תוצאות

מחפשים האקר

מחפשים האקר למחיקת מסמכים מהאינטרנט? תכנים שליליים גורמים לנזק, במיוחד אם הם מככבים באינטרנט ובתוצאות החיפוש של גוגל. אנשים מוכנים לשלם הון כדי להסיר אותן.

קרא עוד »
איך למחוק פסקי דין מגוגל

פסקי דין

הסרת פסקי דין מהאינטרנט פסק דין באינטרנט מטריד אותך? מחיקת פסקי דין פליליים או מחיקת פסקי דין עבירות צווארון לבן. פתרון מהיר. שירות מחיקת הסרת

קרא עוד »
מחיקת תוכן מגוגל - ניהול מוניטין זה אנחנו
איך מוחקים היסטוריה באינטרנט

מחיקת היסטוריה

מחיקת היסטוריה, כן זה אפשרי! מחיקת היסטוריה בגוגל? איך אפשר למחוק היסטוריה מהאינטרנט? איך אפשר להסיר את תוצאות חיפוש ברשת? לכל זאת ועוד. מוזמנים לפנות

קרא עוד »
פרסום תוצאות מביכות בגוגל
איך להתמודד עם פרסומים שליליים

תקדין

מחיקת מסמכים משפטיים מאתר תקדין פנו אלינו עכשיו וקבלו הסרה מהירה של פסקי דין, תביעות ומסמכים המופיעים באתר תקדין. יש לך זכות מלאה להגן על

קרא עוד »
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?
איך להסיר מידע שלילי מגוגל

דחיקת כתבה או פסק דין

איך להיעלם מגוגל? דחיקת כתבה או פסק דין – איך להסיר מידע שלילי מגוגל כך שלא יימצאו עלייכם שום דבר ברשת? התקשרו עכשיו לרונן הלל

קרא עוד »
איך למחוק מגוגל

מחיקת תכנים שליליים מגוגל

הכירו את השיטה למחיקת תכנים שליליים מגוגל סובלים מתדמית רעה ברשת? מייחלים למחיקת תכנים שליליים מגוגל. לא אוהבים את תוצאות החיפוש של גוגל? למה לסבול

קרא עוד »
  תוצאות חיפוש שליליות בגוגל

ויזה לארצות הברית

הקשר בין ניהול מוניטין לקבלת ויזה לארצות הברית ארצות הברית הודיעה השבוע על כוונתה לאפשר לישראל להצטרף לרשימת המדינות הפטורות מויזה. במאמר זה נסביר על

קרא עוד »
ניקוי מוניטין שלילי
כתבות ומאמרים

קידום אתר

קידום אתר, כן גם אנחנו יכולים לעזור לך! קידום אתר היא עבודה בפני עצמה ויש לא מעט ספקי שירותים שזו התמחותם.  השירות שלנו ניהול מוניטין

קרא עוד »
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?
הסרת ביקורות אינטרסנטיות

טיפול בכתבות שליליות בגוגל

הסרת תוכן שלילי בואו נדבר על הסרת תוכן שלילי. טיפול בכתבות שליליות בגוגל זה שירות שבמסגרתו מבוצעת הסרת תוכן שלילי לצד שילוב אלמנטים נוספים לניקיון

קרא עוד »
הסרת תוכן פוגעני מגוגל. הרת תוצאות חיפוש. מחיקה מגוגל. רונן הלל ניהול מוניטין
  תוצאות חיפוש שליליות ברשת

תוצאות חיפוש שליליות

תוצאות חיפוש שליליות תוצאות חיפוש שליליות היא תופעה מוכרת בגוגל. אם אתה שלם ומוכן להמשיך לחיות עם תוצאות החיפוש השליליות המופיעות עלייך – המאמר הזה

קרא עוד »
איך למחוק ביקורות מהאינטרנט

מחיקה של תדמית רעה

מחיקה של תדמית רעה בגוגל מחיקה של תדמית רעה בגוגל. איש עסקים זקוק למחיקה של עשרות כתבות שליליות, ערימות תוכן פוגעני ודחיקה של אינספור איזכורים

קרא עוד »
רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management
הורדת אתר מגוגל

הורדת אתר מגוגל

הורדת אתר מגוגל פרסומים שליליים עלולים לפגוע בכל חלקה טובה. אנשים לא מוכנים להבליג על פרסום שלילי אם הם אנשים בעלי יושרה, הגינות ואמונה בדרך.

קרא עוד »
ניהול מוניטין העלמת הכנסות
הסרת כתבות משפטיות

הסרת כתבות משפטיות

הסרת כתבות משפטיות פרסומים משפטיים, דיונים מבתי משפט, הודעות של רשויות החוק, תיקים משפטיים, החלטות בית משפט, פסקי דין – וכדומה הם כולם בגדר מידע

קרא עוד »
רונן הלל מומחה לניהול מוניטין יש לך זכות מלאה להגן על השם שלך באינטרנט! מלאו פרטים - לקבלת מענה מהיר לכל בעיה בגוגל רונן הלל - מומחה גוגל - ניהול מוניטין Ronen Hillel - Expert in reputation management
איך מסירים מגוגל מידע שלילי

איך מסירים מגוגל מידע שלילי

איך מסירים מגוגל מידע שלילי מאמר זה עונה על השאלה: איך מסירים מגוגל מידע שלילי. מחיקת היסטוריה של כתבות שליליות ושליטה על תוצאות חיפוש גוגל.

קרא עוד »
איך למחוק תוצאות שליליות

התפרסמו כתבות שליליות ברשת

התרופה לכתבות שליליות ברשת התפרסמו כנגדך כתבות שליליות ברשת? יש באינטרנט פרסומים לא ראויים ואתה זקוק לניקוי תדמית שלילית ובניית מוניטין חיובי בגוגל. אנו מספקים

קרא עוד »
ניהול מוניטין בגוגל
איך לנהל מוניטין בגוגל

איך לנהל מוניטין בגוגל?

ניהול מוניטין בגוגל איך לנהל תדמית ברשת ולנצח את היסטוריית החיפוש השלילית? ניהול מוניטין בגוגל תוצאות חיפוש מתבקש במקרה של היסטוריית חיפושים שלילית בגוגל. קמפיין

קרא עוד »
איך להיפטר ממוניטין רע בגוגל

מוחק פרסומים בגוגל

מוחק פרסומים בגוגל האם אתה מוחק פרסומים בגוגל? רבים פונים אליי בשאלה/בקשה זו כשהם זקוקים לעזרה. פרסומים שליליים בגוגל גורמים נזק עצום. אישי, עסקי, תדמיתי.

קרא עוד »
הסרת תוכן פוגעני מגוגל. הרת תוצאות חיפוש. מחיקה מגוגל. רונן הלל ניהול מוניטין
google

הסרת תוכן פוגעני מגוגל

הסרת תוכן פוגעני מגוגל – Google – הסרת תכנים פוגעניים לכל מי שסובל ממידע שלילי ופייק ניוז בגוגל הגורמים לו נזקים עצומים – כדאי לשכור את

קרא עוד »

תפריט נגישות